CHATBOX

2.02.2014

13. We're not alone - szablony wolne + nagłówki + sygnatury + tutorial wideo + speedart + tekstury


Muzyka: Coldrain - We're not alone

Witam. Znów dawno się nie odzywałam, prawda? No cóż... szkoła i takie tam, i w sumie nie do końca miałam czas na grafikę. W międzyczasie mogliście jednak oglądać moje prace w poście, który pojawił się na Trouble is Coming, gdzie serdecznie zapraszam, gdyż we współpracy z wieloma wspaniałymi szabloniarkami udało nam się przygotować notkę, w której znalazło się ponad 100 prac! Serdecznie zapraszam do zapoznania się z nią osoby, które mają na tyle dobry komputer, aby tak ogromną notkę załadować. Kilka nagłówków, które się tam pojawiły, umieściłam również w tym poście.
Cóż mogłabym napisać? Nie pisałam jeszcze w tym roku i gdybym chciała, mogłabym rozpisywać się godzinami. Może zacznę od podziękowań za drugie miejsce w konkursie na Grafika Roku 2013? Wciąż mam w pamięci wygraną w konkursie na Najlepszą Szabloniarkę Lata 2013, więc jest mi niezmiernie miło, że tym razem również o mnie pamiętaliście.
Pewnie wiele z was zetknęło się już z moim kanałem na youtube. Od jakiegoś czasu pojawiałą się na nim speedarty i poradniki, do zapoznania z którymi serdecznie was zapraszam, w razie jakbyście chcieli sami nauczyć się trochę o grafice i CSS'ie. Link do najświeższych filmików znajdziecie poniżej, w poście.
To chyba na razie tyle. Notka nie jest zbyt duża, mam jeszcze masę nagłówków, do których nie miałam siły dopisać CSS'a, więc pewnie pojawią się później. Niedługo pojawi się notka tematyczna z okazji miesiąca tematycznego organizowanego przez Katalog Graficzny, a później - zobaczymy.
Tak więc, nie przedłużając, zapraszam was do obejrzenia przygotowanych przeze mnie prac.

Jeśli podobają ci się moje prace i chcesz to w jakiś sposób wyrazić, to możesz zagłosować na mojego bloga w poniższych sondach:
Z góry dziękuję za wszystkie głosy!

SZABLONY WOLNE:

Aby pobrać szablon, kliknij "Download" obok podglądu

Aby pobrać szablon, kliknij "Download" obok podglądu

Aby pobrać szablon, kliknij "Download" obok podglądu

NAGŁÓWKI:






Na podstawie tej instrukcji autorstwa Yassmine.





SYGNATURY:



TUTORIAL WIDEO:

Kliknij na miniaturkę, aby przejść do filmu

SPEEDARTY:

Kliknij na miniaturkę, aby przejść do filmu

TEKSTURY:
Aby pobrać tekstury, kliknij "Download" obok podglądu

21 komentarzy:

  1. Prace są prześliczne *__*
    Nadal nie mam pojęcia jak ty to robisz.
    Mogę obejrzeć milion twoich speedartów, a mi i tak nigdy tak dobrze praca nie wyjdzie.
    Cóż, przynajmniej mogę wpaść tutaj i nacieszyć oczy :D
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że moje prace ci się podobają :D
      Nie opowiadaj bzdur, twoje prace też są śliczne, mi osobiście się baaardzo podobają :D

      Usuń
  2. 2 i 3 od końca nagłówki baaaaaaaardzo mi się podobają<3!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te nagłówki, ale mi najbardziej podobają się te dwa ostatnie. Jak ty to robisz? Zapraszam do siebie i pozdrawiam ^·^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno zaraz do ciebie wpadnę :D

      Usuń
  4. No w końcu nowa notka. Szykuj się, bo znając mnie to komentarz będzie giga.... :D
    Oj ja twój kanał na you tube to śledzę 24h. Wiem o wszystkim co tam zostało wysłane. :P
    Haha, widzę, że nie tylko mnie się nie chce pisać CSS. :D Im więcej się do niego umie tym dłużej się tworzy i to mnie załamuje...
    Śliczne szablony. Najlepszy ten pierwszy. Te kolorki... ♥
    Cudowne nagłówki. Nie sposób jest wybrać najlepszy.
    Śliczne sygnatury.
    Wideo tutoriale widziałam... :D
    Ooo. OOO. Teksturki... Pobieram. ^^ Kagayaku sora
    Pozdrawiam cieplutko. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to ujęłaś, że jak się już dobrze umie CSS'a, to się go nie chce pisać... Dlatego sama używam tylko najprostszych efektów :)
      Cieszę się, że pracę ci się podobają ;)
      O, ja wiem, że ty jesteś moim stałym widzem na youtube <3
      Moje pierwsze teksturki na tym bloku, niech ci dobrze służą :)
      Również pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. awwh, NA RESZCIE NOTECZKA! :D fajniuchny prezent nam dałaś na umilenie końca ferii :(( Bardzo śliczne prace, bardzo mi się podobają, kurde. Jak ty je robisz? JAAK? obejrzałam wszystkie speedarty itd i nadal się zastanawiam J-A-K, haha.
    Pobieram tekstuurki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja to robię? Bardzo prosto, to nic niezwykłego ;) Ja osobiście nigdy nie jestem ze swoich prac w pełni zadowolona...
      O, wam się kończą ferie, a mi się jeszcze nie zaczęły xD Ale będę miała masę nauki w te ferie...
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Uhu Powiem szczerze, że moje serce skradły wszystkie nagłówki! Dosłownie wszystkie! Jestem pod ogromnym wrażeniem, Lizz. Chociaż najbardziej podoba mi się koloryzacja w trzecim od dołu xD Cud, miód i fistaszek. Oko nacieszone, Anaya zadowolona! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że moje pracę ci się spodobały ^^
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Jupi nowa notka! :D
    Szablony świetne! Trzeci podoba mi się najbardziej:)
    Nagłówki to już całkiem inna bajka xD Są boskie! Nawet nie wiem który najbardziej mi się podoba ;D
    Ostatni nagłówek z Eun Hye... cud miód i orzeszki xD O mało z krzesła nie spadłam jak zobaczyłam nagłówek z nią :D Uwielbiam tą aktorkę <3
    Sygnaturki przecudne. Piękne kolorki! <3
    Kagayaku sora
    Pobieram nagłówki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że grafika ci się podoba, pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Cuda! Cuda! Cuda!
    Nagłówki 1, 4 i 5 to moje największe faworyty i nie mogę się na nie napatrzeć *-*
    Następne to 9, 10, 11 <3
    Pierwsza sygnaturka wymiata :D
    Oczywiście texturki pobrałam z DA jak tylko je wstawiłaś, bo na podglądzie wyglądają cudownie!
    Poradnik bardzo fajny :3 Uwielbiam jak nagrywacie coś razem :D
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak spojrzałam na cyfrę "11", to pomyślałam: "Boże, aż tyle tego ustawiła?" xD
      Cieszę się, że pracę ci się podobają :) Mi też w sumie bardzo podoba się pierwsza sygnatura :D
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  9. Kinga nadchodzi i będzie się jarać twoimi pracami jak Jaejoongiem <3.

    Kocham ten drugi z Dal Shabet i trzeci z moją kochaną Ga In. I sie zastanawiam czy na nim nie ma przypadkiem cytatu z Mirotic DBSKi. Trzy ostatnie nagłówki też śliczne <3<3<3<3. Śliczne szablony *.*
    Muszę kiedyś napisać do ciebie o taki tam kod, ale nigdy nie mam czasu :D. Kończe to moje biadolenie i uciekam do Maryśki.

    Pozdrawiam gorąco ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prace ci się podobają ^^ Tak, na nagłówku z Gain jest cytat z DBSK, akurat słuchała ich, robiąc ten nagłowek :) Lubie te ich starsze piosenki, ogólnie chyba z całego k-popu wolę te trochę starsze utwory, jak właśnie DBSK, stare BEAST i SHINee... Taki sentyment ;)

      Usuń
  10. Wszystko jest ładne i piękne, ale nie wskażę Ci najładniejszych prac... bo nic się jakoś szczególnie nie wyróżnia. Wiesz, że Twoje prace są dobre i ja też o tym wiem - jesteś inspiracją dla wielu początkujących. Tylko mam wrażenie, że utknęłaś w martwym punkcie. To pewnie ma coś wspólnego ze zbliżającą się maturą ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Kagayaku sora

    http://love-isnt-for-us.blogspot.com

    Opis: Bella z Renesmee, a po drugiej stronie Edward. Ed niech będzie po prawej stronie, z lewej Bells i Renesmee blisko siebie.

    Linki do zdjęć :

    Ed: ( to zdjęcie czarno białe jak siedzi < na koncu gdzieś >)

    http://www.fotka.pl/grupa/727194/Zmierzch_TWILIGHT/?strona=40

    Bella :

    http://www.fanpop.com/clubs/bella-swan-vs-alice-cullen/images/11152555/title/bella-swan-wallpaper
    Renesmee:

    http://s653.photobucket.com/user/mylittlelushx/media/various%20vampires/renesmee.png.html

    Typ grafiki :szablon

    Kolorystyka raczej fioletowa, jasny fiolet. Cytat : Cytat : " Nic, naprawdę nic nie jest warte życia oprócz miłości".
    Rozmiar pikseli : szczerze nie wiem, bo się na tym nie znam. Chcę żeby był cały na blogspocie. Tzn, żeby się cały zmieścił.

    Pozdrawiam i proszę o zrobienie,

    Dziękuje,
    Lady


    OdpowiedzUsuń
  12. bara jou ni somare
    Pobieram tekstury.

    OdpowiedzUsuń